Napi Vuki

autó-motor-mindenféle járművek-érdekességek-az élet dolgai

Testvéroldalak

Carpontying

amenta 2012.06.12. 23:02

Találtam egy kis gyönyörüséget, most még csak egy kis elözetest róla:

Charger68-01.jpg

Charger68-02.jpgEzt a másikat pedig küldöm bátyámnak, mert kérte, meg amúgy is. :)

928-1.jpg

928-3.jpg

Egyébként meg a picasa és a blog.hu monnyon le! Utóbbi nem hajlandó 2mb-nál nagyobb képet fogadni, elöbbi meg kérdezés nélkül átméretezi azt....

Címkék: porsche dodge charger carpontying

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napivuki.blog.hu/api/trackback/id/tr64584527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.06.19. 15:05:07

Hát inkább a charger, mint a porsche.
Először azt hittem egy impala, de aztán mégsem:)

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.07.03. 09:11:26

Egyébként, az utolsó bekezdésre csak annyit, hogy a picasa jó kis program, de rettentően körülményes, legalábbis én a 2-est próbáltam, de szépen félre is tettem. Ha van legalább egy Office 2003 vagy újabb a gépeden, akkor abban van egy Office Picture Manager program, egyszerű, mint a faék. Levágás, átméretezés, elforgatás 1-2 gombnyomás, és máris 100k körüli a fotók mérete, nem 1-2MB. Mert ha ezen az oldalon beteszel 10db 2MB-os képet, az még szélessávú neten is lassan jön le. A nálunk levő legutóbbi posztodban megnyirbáltam a képeket, nem tudom észrevetted-e, de gondolom nem baj. Mert mi örülünk neki, ha hamarabb látjuk, és nem úgy jön le, mint a redőny.
süti beállítások módosítása