Napi Vuki

autó-motor-mindenféle járművek-érdekességek-az élet dolgai

Testvéroldalak

Tyúkbelezés

amenta 2013.05.22. 21:34

Csak néhány kép. 
A motorcsere óta nem volt ugye ford.számmérőm, mert hogy hiányzott az ehhez tartozó kábel, mivel a régi rendszer tök máshonnan vette a jelet. 

Sokáig nem szántam rá magam, alant látható miért:

IMG_4656.JPG

IMG_4660.JPG

Egyetlen kis vezeték miatt ennyire kellett szétbontani. Persze vihettem volna egyszerűen keresztül mindenen, de az nem az én stílusom. Még színben passzoló kábelt is kerestem, a helyi autóhifis adott, és még csak pénzt sem kért érte. (ja igen, ezt még kint alkottam németben)

Szépen kipattintottam a csatiból a gyári érintkezőt, és mellé forrasztottam az eredetinek, ki tudja mikor kellhet még:

IMG_4668.JPG

Jobb híjján szigszalaggal szigeteltem, bár mivel úgyis becsúszik a müanyag házba, így ez nem is volt annyira fontos:

IMG_4672.JPG

Az már egy másik kérdés, hogy ezek után a ford.számmérő továbbra sem működött, mint később kiderült az eltérő nyákfóliák miatt. 

Címkék: opel villany átépítés vectra c16se

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napivuki.blog.hu/api/trackback/id/tr565313568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása