Csak néhány kép.
A motorcsere óta nem volt ugye ford.számmérőm, mert hogy hiányzott az ehhez tartozó kábel, mivel a régi rendszer tök máshonnan vette a jelet.
Sokáig nem szántam rá magam, alant látható miért:
Egyetlen kis vezeték miatt ennyire kellett szétbontani. Persze vihettem volna egyszerűen keresztül mindenen, de az nem az én stílusom. Még színben passzoló kábelt is kerestem, a helyi autóhifis adott, és még csak pénzt sem kért érte. (ja igen, ezt még kint alkottam németben)
Szépen kipattintottam a csatiból a gyári érintkezőt, és mellé forrasztottam az eredetinek, ki tudja mikor kellhet még:
Jobb híjján szigszalaggal szigeteltem, bár mivel úgyis becsúszik a müanyag házba, így ez nem is volt annyira fontos:
Az már egy másik kérdés, hogy ezek után a ford.számmérő továbbra sem működött, mint később kiderült az eltérő nyákfóliák miatt.