Napi Vuki

autó-motor-mindenféle járművek-érdekességek-az élet dolgai

Testvéroldalak

Most ide mit írjak?

amenta 2011.10.28. 02:18

Lassan egy éve nagy lelkesedéssel nekifogtam, és megcsináltam ezt a blogot. Aztán ez az egész dolog kifulladt, lévén az MSE oldalán számoltam be az éppen aktuális fejleményekről, hisz a legtöbb érdemleges olvasó is ott volt, és kétszer leírni ugyanazt már fárasztó volt.

Nemrég eszembe jutott a blog, mert mostanában elég sok másikat olvasgatok, gondolkodtam, talán neki kéne állni, és csinálni, de azt hittem már rég törlődött.

Megnyitottam az oldalt és láttam hogy még megvan, így nekiültem ennek a rövid posztnak, bár nem tudom, hogy mostanában lesz-e miről írjak, ami mások számára érdekes, ne adj' Isten hasznos is lehet. Meglátjuk.

Az autó project most el lett csomagolva télire, kapott egy garázst, legalább nem a szabadban rohad. Sajnos a pénz elfogyott, így kivonattam ideiglenesen, addig se kerül pénzbe, bár az ügyintézésért is szép összeget elkértek. (ráadásul még útvonal engedélyt is kérnem kellett hogy kivigyem a garázsba)

Talán a következő posztban bemutatom az elkészült fóliagarázst.

 

Most jelenleg ott tartok, hogy befejeztem az autótechnikusi szakmámat, és erősen munkát keresek. Bár ha minden jól megy, hamarosan ki tudok menni külföldre dolgozni.

Címkék: elmélkedés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napivuki.blog.hu/api/trackback/id/tr433335369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása