Napi Vuki

autó-motor-mindenféle járművek-érdekességek-az élet dolgai

Testvéroldalak

Totalcarnak szeretettel

amenta 2018.04.19. 14:40

Kedves Totalcar!

A kezdetektől olvaslak Titeket, megtetszett a pályázat, így hát gondoltam én is küldök anyagot, ám mivel épp semmi frisset nem tudok felmutatni, az az ötletem támadt, hogy megmutatom az eddigieket, hátha láttok benne(m) fantáziát.Tudom, egy egész blog nem egy konkrét pályamű, de nincs még túl sok poszt, inkább csak hosszúak. Az angolom ugyan kimerül az alapvető társalgási szintben, ám 5 év német nyelvterületen eltöltött idő alatt mint autószerelő,a szakmai németem szerintem már megüti az elvárást
A blog alapvetően autós témájú, de itt ott azért előfordul más is, csakúgy mint nálatok. A címkék segítenek eligazodni.

Kellemes olvasgatást!

Ament Attila

Címkék: totalcar

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napivuki.blog.hu/api/trackback/id/tr6413849312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása