Napi Vuki

autó-motor-mindenféle járművek-érdekességek-az élet dolgai

Testvéroldalak

Marienplatz

amenta 2011.12.15. 20:09

Nem terveztem egymás után két postot így a nagy éhínség (internethiány) idején, de ezt muszáj leírjam. 

Mivel ma kicsit jobban ráértem, végre megnéztem magamnak azt a híres Marienplatzot.

Gyerekek, ez valami leírhatatlan. Monumentális. És gyönyörű. A karácsony közeledténk köszönhetően özön ember, hihetetlen mennyiségben. Voltam én már nagy tömegben, koncerten, meg butapesten is jártam már sokszor, de ez…..

Csináltam pár képet, hogy kicsit lássátok, de sajnos a kompakt gép, és (főleg) én ennyire vagyunk képesek.

Mivel még mindig nem barátkoztam meg a blog képlinkelési lehetőségeivel, ezért itt megtaláljátok azt a néhány képet egyben.

Templom-templom hátán, meg valami nem is tudom, katedrális?  De óriási. Volt ott valami kéttornyú templom is amit éppen renováltak, és ez is szintén hatalmas. itt állhatnak már vagy ezer éve. És mindez alá behúztak egy iszonyat méretű 3-4 szintes metró, és vasúti megálló komplexumot… Azért tudnak valamit. Komolyan egyik ámulatból a másikba estem. Hihetetlen.

Jha, és betévedtem valami központi sétálóutcára, végig boltok mindkét oldalt, és tárva nyitva mindegyiknek az ajtaja, de akkorák, hogy a platós ifa bemegy rajta…. Jó, nincs még hó, és még csak mínuszok se nagyon, de azért mégis….

Aki esetleg szeretne valami élvezhetőbb képet kapni a térről, annak javaslom lesse meg google street view-on, bár nem tudom mi van fent.

 

Mára ennyi voltam, legközelebb lehet, hogy csak karácsony után jelentkezem, addigra viszont van egy témám, ami még nincs kész, de visszatérünk kicsit az autós vonalra.

Címkék: németország deutschland marienplatz värosnézés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napivuki.blog.hu/api/trackback/id/tr473466945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása