Napi Vuki

autó-motor-mindenféle járművek-érdekességek-az élet dolgai

Testvéroldalak

Memento

amenta 2018.06.13. 23:24

Gyűrűk keresik ujjukat,
Parfümök a párjukat.
A fénykép album félig üres,
De a szívem érted repes.

Elhagytalak, hibáztam,
Tetteimet megbántam.
Megbántam már ezerszer,
De tovább küzdök ezegyszer.

Feladni én nem fogom,
Az maga a fájdalom.
Bántottalak eleget,
Most hagyd, hogy végre szeressek.

Nélkületek nem vagyok,
Minden mással felhagyok.
Tudnod kell hogy szeretlek,
Hogyha kell hát vezeklek.

Hogyha kell hát vezeklek,
Ezért kérlek bocsáss meg.
Ezért kérlek bocsáss meg,
S fogadd el a szerelmet.

Nem múlik a fájdalom,
Itt nyugszik a vállamon.
Nem bírom a hiányod,
Minden másnap piálok.

Apa lettem általad,
Boldoggá tett az a nap.
Mióta őt nem látom,
Összedőlt a világom.

Címkék: élet elmélkedés imafuckingidiot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napivuki.blog.hu/api/trackback/id/tr5214046676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása